מצופה שתתרגשו

שולחנות שוק לאירועים

שולחנות שוק לאירועים מהווים חלק נכבד מכל תפריט. באירועים מסוימים הם אף יכולים להיחשב כתפריט המרכזי. ניתן להזמין מיני מאכלים בשריים כמו המבורגרים, שניצלים, כנפי עוף ואחרים טעימים. כל שולחן כזה ערוך בסטייל מיוחד ומושך את העין והלב. "שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת אוכל מגוון וניתן לקבל אצלה מידע מקיף.

שולחנות שוק לאירועים – פרטיים, עסקיים וציבוריים

שולחנות שוק לאירועים מוזמן על ידי מפיקי ובעלי אירועים שונים אלו. כך לחתונות, בר ובת מצוות, כנסים, תערוכות, השקות מוצר, ימי כיף ועוד. מדובר על סוגי בשרים טעימים ונפוצים שאף קלים לעיכול. שיטות ההכנה הן מגוונות. שניצלים מטגנים, צולים על גריל או בתנור. המבורגרים טובים במיוחד על גריל או בתנור וגם כנפי עוף מכינים בדרכים דומות. שניצלים והמבורגרים מוכנסים גם לכריכים, לחמניות ופיתות וניתן לאכול אותם גם מצלחות. כנפי עוף מתאימים יותר לצלחות. ניתן להעשיר אותם בתוספות מגוונות. כך, ירקות, סלטים מגוונים ועוד. ניתן להוסיף להם רטבים דוגמת קטשופ, אלף האיים ואחרים, וכן, למרוח על הלחמים חומוס, טחינה ועוד. מגוון האפשרויות הרחב מאפשר לכל אחד לבקש ולקבל את המנה  האהובה עליו. רבים מנסים את כל המנות הטעימות. יין, בירה ומשקאות חריפים וקלים אחרים יוסיפו רבות לכל מנה כזאת.

הגשה לכל אורך האירוע

שולחנות שוק אלו יכולים להיות מוצבים בעת קבלת הפנים, כאופציה נהדרת למנת ביניים או עיקרית, ולעיתים, גם בעת מסיבת הריקודים ולקראת סוף הערב. הכול תלוי בהזמנת הלקוח. הוא מכיר טוב מכולם את אורחיו ויודע להתאים את התפריט לצרכיו, לרצונותיהם, טעמם האישי ועוד. שולחן כזה, בהחלט, ישדרג את התפריט כמו גם, את כל האירוע עצמו.

מסעדה בעלת מוניטין

"שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת המבורגרים, שניצלים ואוכל מגוון אחר ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ לקראת אירועים, שיטות הכנה מוקפדות, מצרכים איכותיים וטריים, מחירים נוחים, משלוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים.

שולחן שוק מומלץ ישדרג כל תפריט המוצע למפיק אירוע. ניתן למלא אותו במיני מנות בשריים שכולם טעימים וערבים לחיך. השולחן עצמו יהיה ערוך בסטייל רב המושך אל העין ואת תשומת הלב. אין כמו שולחן נאה כדי להגביר את התיאבון אצל האורחים. "שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת אוכל מגוון וניתן לקבל אצלה מידע מקיף.

שולחן שוק מומלץ יכול לכלול מנות המבוססות על המבורגרים, שניצלים, כנפי עוף ועוד מיני בשרים טעימים ומעולים. לרוב, מבקשים סוג אחד של בשר אבל לא תמיד. ההחלטה נעשית על פי צרכי המזמין, טעמו האישי רצונותיו והעדפותיו. הוא מכיר טוב מכולם את אורחיו ויודע להתאים עבורם את סוג האוכל. עם זאת, ניתן לומר כי כל סוגי הבשרים הללו אהובים ומבוקשים בכל סוגי האירועים. כך בפרטיים דוגמת חתונות, בר ובת מצוות, בעסקיים דוגמת יובל לחברה פעילה, בציבוריים כמו סיום שנת פעילות וחלוקת תעודות הצטיינות וכיוצא בזה. כל סוגי הבשרים הללו מוכנים בשיטות שונות של צלייה וטיגון ועוד. על השולחן יניחו תפו"א, סלטים, ירקות, חומוס, טחינה, ורטבים שונים דוגמת קטשופ, אלף האיים, צ'ימיצ'ורי ועוד. כך שכל אחד יכול להעשיר את המנה שבחר לעצמו. ניתן לחילופין להכין כריכי המבורגרים ושניצלים בפיתות, בבגטים וכדומה. 

הגשה באירוע

שולחנות שוק ניתן להציב כבר בעת קבלת הפנים. בשרים אלו נחשבים למזונות קלים לעיכול היכולים להשביע את האורחים המגיעים בדרגות רעב שונות. ניתן להחליט לתת את המנות כמנות ביניים לבחירה, המבורגרים מקובל לתת גם בעת הריקודים ולקראת סוף הערב. ניתן לשתות עימם בירה צוננת, יין משובח או משקאות חריפים וקלים אחרים.

מסעדה מעולה

"שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת המבורגרים, שניצלים ואוכל מגוון אחר ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ לתפריט אירועים, הכנה מוקפדת, מצרכים איכותיים וטריים, מחירים נוחים, עמידה בלוח זמנים, משלוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים.

שולחן שוק מעוצב מוסיף משמעותית לאטרקטיביות האוכל המוגש עליו. אין כמו להתענג על מנות טעימות הערוכות על שולחן בסטייל משובח. מזמין האירוע יכול לבחור בתפריט המבוסס כעל מיני בשרים אהובים. ביניהם, שניצלים, המבורגרים, כנפי עוף ואחרים מבוקשים. "שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת אוכל מגוון וניתן לקבל אצלה מידע רב.

שולחן שוק מעוצב – מגרה את התיאבון

שולחן שוק מעוצב מגרה את התיאבון והריחות הנעימים העולים ממנו אך מגבירים את החשק להשביע את הרעב. שולחן כזה יכול להיות מוצב ברחבת קבלת הפנים ומיד ימשוך את העין ואת תשומת הלב של האורחים. מדובר על מיני בשרים טעמים במיוחד ומשביעים רעב קל של האורחים המגיעים מרחוק ומקרוב. הם יכולים להוות פתיח נהדר לתפריט עשיר המוגש בהמשך. הבשר קל לעיכול ולרוב, לא מסתפקים במנה אחת אלא רוצים יותר. את הבשרים ניתן להכין בשיטות שונות. כך בצלייה על גחלים או פלטות לוהטות, בתנור ועוד. ניתן להגישם בכריכים העשויים לחמניות, פיתות. בגטים וכדומה. לצידם על השולחן יהיו מיני ירקות, תפוחי אדמה מטוגנים, אפויים או מבושלים, סוגי חמוצים, טחינה, חומוס ועוד. משלימים את הטעמים הם הרטבים השונים דוגמת קטשופ, אלף האיים, צ'מיצ'ורי ואחרים. כל נגיסה מהמבורגר עסיסי, למשל, תספק שילוב טעמים אהוב ותהיה, איפה, מושלמת. כך לגבי מיני הבשרים האחרים.

הגשה באירוע

שולחנות מעוצבים עורכים גם בעת הגשות מנות עיקריות. כל הבשרים הנ"ל יכולים להיות גם חלק ממנות אלו. ההחלטה נעשית, כמובן, על ידי מזמין האירוע המכיר היטב את הרכב אורחיו ואת טעמם. את המנות האלו ניתן לאכול לצד שתיית יין, בירה ומשקאות חריפים וקלים אחרים. הכל בדרך לחגיגה קולינארית משדרגת אירועים.

מסעדה עם מוניטין

"שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת המבורגרים, שניצלים ואוכל מגוון אחר ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי שנלווה אליו יחס אישי. הוא כולל ייעוץ, הכנת אוכל ברמה גבוהה, מצרכים איכותיים וטריים, מחירים נוחים, שליחויות ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים.