מצופה שתתרגשו

מגשי אירוח המבורגרים

מגשי אירוח המבורגרים נחשבים לטעימים ומוצלחים, ומשום כך, למבוקשים מאוד.  ניתן להגישם בכריכים או בצלחות. לכל מנה כזאת ניתן להוסיף תוספות מעולות ומעניינות, וכך, היא תהפוך למושלמת אף יותר. המגשים מוצעים לאירועים מגוונים על פי הזמנה מראש. "שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת אוכל מגוון וניתן לקבל אצלה מידע רב.

מגשי אירוח המבורגרים – עסיסיים ונוטפי מיצים

מגשי אירוח המבורגרים כוללים המבורגרים בשיטות הכנה שונות. המקובלים ביותר הם צלייה על גחלים או על פלטות חמות. בשני המקרים הם יהיו עסיסיים, נוטפי מיצים וטעימים מאוד. ניתן להכניס את הקציצות ללחמניות, לפיתות ולמיני לחם אחרים. במקרים כאלו מוסיפים פלחי ירקות, חמוצים וירק אחר, וכן, רטבים דוגמת קטשופ, אלף האיים, צ'ימיצ'ורי ועוד. כל נגיסה תהיה מעולה. ניתן כמובן, להגיש במגשים או בצלחות. כאן ניתן להוסיף ולגוון עם סלטים נהדרים, תפוחי אדמה מטוגנים, אפויים מבושלים, מאודים, טחינה חומוס, חמוצים ועוד. כך תהפוך כל ארוחה למשודרגת אף יותר. כל משקה יתאים לארוחה כזאת. החל ממשקאות חריפים ועד לקלים, מים רגילים ומוגזים ועוד.

אירועים מגוונים

ניתן למצוא אירועים מגוונים שהתפריט הבשרי הנ"ל מתאים ביותר עבורם. בין היתר, פרטיים כמו חתונות, בר ובת מצוות, ימי הולדת, שייט על יכטה בעת מסיבות רווקים ורווקות. כמו כן,  עסקיים דוגמת חגיגות עשור לחברה, השקת מוצר ועוד. בנוסף, ציבוריים הכוללים ימי עיון, ימי כיף ועוד. את המנות ניתן להגיש בתחילת האירוע ובעת קבלת הפנים ואז הן מהוות פתיח משובח של חטיפים טעימים המשביעים רעב של אורחים הבאים מרחוק ומקרוב. הם, למשל, מתאימים רבות גם בעת מסיבת ריקודים הנערכת בסוף חתונות ועוד.

הכנת אוכל איכותי

"שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת המבורגרים, שניצלים ואוכל מגוון אחר ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל לקוח המזמין לקראת אירוע, הכנת אוכל משובח, חומרי גלם ופרודוקטים איכותיים וטריים, מחירים נוחים, משלוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן.

רוצים עוד פרטים?