מצופה שתתרגשו

שולחן שוק שניצלים

שולחן שוק שניצלים במסיבות תמיד מעורר תשומת לב ועניין. אחת הסיבות לכך היא שהשניצל נחשב למאכל אהוב ביותר. ניתן להזמין לאירועים פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים ותמיד יאכלו אותו בתיאבון רב. מדובר על מזון טעים ומשביע במיוחד, כאשר מכינים אותו כהלכה. "שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת אוכל מגוון וניתן לקבל אצלה מידע רב.

שולחן שוק שניצלים – מוצע בהזדמנויות רבות

שולחן שוק שניצלים יכול להיות ערוך בהזדמנויות רבות. כך, בעת קבלת פנים באירוע פרטי של  חתונה, בר ובת מצווה. שניצל יכול להיחשב כחטיף משביע, ולחילופין, כאחת מהמנות העיקריות, כמנת ביניים איכותית ועוד. ניתן להכין מנות עשירות עם תוספות של תפוחי אדמה מטוגנים, אפויים או מבושלים ומאודים. בנוסף, סלטים וירקות שונים ועוד. ניתן, כמובן, להכין בגטים טעימים המכילים את כל אלו עם רטבים ידועים ו/או מעניינים כמו אלף האיים, קטשופ. שניצל ניתן להכין במגוון שיטות. הנפוצה ביותר היא טיגון בשמן עמוק עם ציפוי לחם בטעמים שונים או ציפויים אחרים. שיטות אחרות הן על גריל, או בתנור. אפשרויות ההכנה מגוונות ומוסיפות לכך שהוא מקובל ונפוץ. המגוון הרחב מאפשר לכל אחד לבחור את המנה האהובה עליו. ברור הוא, שהיא הולכת טוב עם בירה קרה, יין, מיני משקאות חריפים וקלים וכדומה.

אוכל טעים במיוחד

שניצל העשוי היטב הינו טעים במיוחד. הוא פריך ונימוח בפה. לחילופין הוא סוג של מאכל המתאים לאכילה כשהוא מוגש קר. משום כך, ניתן להזמין שולחן סנדוויצ'ים לפיקניקים, לטיולים,  או לאכול כריכים אלו בטיסות שכר בהן לא מוגש מזון ועוד. ניתן לארוז אותו היטב והאכילה שלו נעשית בקלות ובנוחיות רבה

מסעדה ידועה במרכז

"שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת שניצלים ואוכל מגוון אחר ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לגבי המנות המתאימות לכל אירוע, הכנה מוקפדת עם מצרכים איכותיים וטריים, צוות עובדים מיומן, מחירים נוחים, משלוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים.