מצופה שתתרגשו

מגשי אירוח למשרד

מגשי אירוח למשרד מוזמנים בהזדמנויות ונסיבות שונות. הם כוללים, לרוב, כריכים טעימים של מיני בשרים. מקובל מאוד לבקש המבורגרים ושניצלים הנחשבים לבשרים קלים לעיכול וטעימים במיוחד. הם מהווים גם סוג של מזון מהיר המתאים לסביבת עבודה כזאת. "שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת אוכל מגוון וניתן לקבל אצלה מידע חשוב.

מגשי אירוח למשרד – איכותיים ומיוחדים

מגשי אירוח למשרד יכולים להגיע במגוון שיטות הכנה. ניתן להזמין שניצלים מטוגנים בשמן עמוק ועם ציפוי של פירורי לחם או ציפויים אחרים. ניתן לבקש את בשר חזה העוף המעובד הזה בצלייה על גחלים או בתנור וכן הלאה. ניתן, לחילופין, להזמין המבורגר צלוי על גחלים או על פלטה חמה. הוא יגיע עבה, עסיסי ונוטף. את הבשרים ניתן להכניס לבגטים, לחמניות, פיתות ערביות או עירקיות, חלות ומיני לחמים אחרים. את הכריכים מכינים מומחים ומוסיפים להם ירקות מסוגים שונים, רטבים שונים כמו צ'ימיצ'ורי, קטשופ, אלף האיים ועוד. במידה ורוצים להעשיר את המנות אז ניתן להוסיף בצד גם תפוחי אדמה מטוגנים, מאודים, מבושלים או אפויים, מיני סלטים, חמוצים וכדומה. את הבשרים ניתן לאכול עם בירה, יין, ומשקאות חריפים אחרים כמו גם, כמובן, מיני משקאות קלים, מים וסודה. כך הופכת הארוחה למהנה ומשודרגת אף יותר.

אירועים שונים

כל אירוע במשרד שונה מהאחר. יש ישיבות עבודה, הרמת כוסית לחג המלווה בסעודה, אירוח של לקוחות וכדומה. מגשי האירוח הבשריים  יוזמנו בהתאמה לצורך, לסיטואציה, לטעם האישי ועוד. התפריט נבחר יחד עם השף של המסעדה היכול להמליץ על מנות מיוחדות ו/או מנות הדגל שלו. מגשי אירוח יכולים להיות מוגשים כמנות פתיחה, במהלך האירוע או בסופו.

הכנת אוכל משובח

"שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת המבורגרים, שניצלים ואוכל מגוון אחר ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל לקוח מתלבט, הכנת אוכל משובח, חומרי גלם איכותיים וטריים, מחירים נוחים, משלוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון מצטבר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן. 

כיבוד לאירוח אשר כולל גם מנות בשריות טעימות נחשב למשודרג ועשיר. מבין הבשרים המתאימים לאירוח והקלים לעיכול ניתן למצוא שניצלים, המבורגרים וכנפי עוף. ניתן להכינם במגוון שיטות קלות ולהוסיף להם מבחר תוספות מעולות. את חלקם ניתן להכניס לתוך לחם לסוגיו ואת כולם גם להגיש בצלחת. "שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת אוכל מגוון וניתן לקבל אצלה מידע רב.

כיבוד לאירוח יכול להתאים לאירועים פרטיים, עסקיים וציבוריים. ניתן להזמינו ליום הולדת עגול, לבר ובת מצוות, לבריתות ועוד. עסקים עורכים אירועים לציון עשור להיווסדות, להשקת מוצר ועוד. מוסדות ציבור עורכים ימי כיף ועיון ועוד. הכיבוד יכול להיות מגוון והתפריט נבחר על פי כל סיטואציה, צרכי המזמין, טעמו האישי, הרכב המוזמנים ועוד. עם זאת, כדאי לציין כי שניצלים והמבורגרים תמיד רצויים ואהובים. כאשר מכינים אותם היטב הם טעימים ומשדרגים את התפריט. ניתן לטגן שניצלים בשמן עמוק או לצלות על גחלים ו/או פלטה חמה. המבורגרים צולים בלבד. ניתן להכניסם למיני לחמים מקובלים כמו: פיתות, לחמניות, בגטים ומיני לחמים אחרים. לצידם ניתן להניח על השולחן או להוסיף בכריך מיני ירק, חומוס, טחינה, ועוד. להעשרת הטעם מוסיפים רטבים דוגמת קטשופ, אלף האיים ואחרים. מזנון עשיר יותר יכלול גם תפוחי אדמה מטוגנים, אפויים, מבושלים, מאודים, חמוצים, מיני סלטים איכותיים וכדומה.

הגשה

ההגשה מתוכננת על פי לוח הזמנים של האירוע. ניתן להציע את המנות או הכריכים בעת קבלת הפנים והם עשויים להוות חטיפים מעולים להשקטת רעב. ניתן להכין שולחן מעוצב עם מנות עיקריות, ניתן, לעיתים, גם להגיש מנות המבורגר בעת מסיבת ריקודים בסוף חתונה וכן הלאה.

הכנת אוכל אטרקטיבי

"שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת המבורגרים, שניצלים ואוכל מגוון אחר ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ למתלבטים, הכנת אוכל משובח, חומרי גלם איכותיים וטריים, מחירים נוחים, משלוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, משירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישמחו לשרת נוספים.

כיבוד לישיבות צוות משדרג מאוד את האירוע. במיוחד, כאשר המנות כוללות גם אוכל בשרי דוגמת שניצלים, המבורגרים וכנפי עוף. ניתן להכין את הבשרים בשיטות שונות, שכולן טובות, ולהוסיף להם תוספות מעניינות ומלהיבות. את הכיבוד נהוג להגיש במהלך או בסיום הדיונים. "שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת אוכל מגוון וניתן לקבל אצלה מידע רב.

כיבוד לישיבות צוות – טעים ומשקיט רעב

כיבוד לישיבות צוות נועדו לשדר למשתתפים את החשיבה עליהם ולכבד אותם. הן חשובות, בעיקר, כאשר מדובר על דיונים ארוכים המתמשכים לאורך היום או בשעות הלילה. מזמינים אותם עסקים, מוסדות ציבור וחינוך וגופים אחרים. התפריט האפשרי הינו מגוון והמבחר מאפשר גמישות לכל עורך האירוע. מקובל להזמין מזון קל לעיכול ולהכנה שהינו טעים ומזין. המבורגרים ושניצלים הם מהמבוקשים ביותר באירועים מעין אלו  וניתן להכניסם גם לתוך כריכים רכים. הם יכילו גם ירק מגוון, רטבים של קטשופ, אלף האיים ואחרים. במידה והמנות מוגשות בצלחות אזי ניתן להוסיף סוגי סלטים, חמוצים. חומוס, טחינה, ירקות חתוכים, תפוחי אדמה מטוגנים או עשויים בשיטות אחרות ועוד. משקאות קלים, בירות ויין ישלימו תפריט נהדר שישביע רצון המשתתפים. את השניצלים וההמבורגרים ניתן לצלות על גחלים או על פלטות חמות. עם זאת, שניצלים המטוגנים בשמן עמוק עם ציפוי פירורי לחם הם המבוקשים ביותר.

משלוח למשרד

המשלוח ייעשה בסמוך למועד ההגשה. ההובלה תיעשה בתנאים מושלמים כדי לשמור על המנות היטב וכדי שהבשרים יישארו חמים. ניתן להכין שולחן מעוצב בסטייל אשר אף ימשוך את העין ותשומת הלב. כך, תהפוך הארוחה לנעימה ומכובדת יותר. משתתפי דיונים אלו ייהנו מאוד מכל היחס המקיף.

מסעדה מכובדת

"שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת המבורגרים, שניצלים ואוכל מגוון אחר ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ לקראת אירועים, הכנת אוכל ברמה גבוהה, חומרי גלם ופרודוקטים איכותיים וטריים, מחירים נוחים, משלוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, משירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן. הם ישרתו בשמחה נוספים.

מגשי אירוח למשרדים נועדו לספק מזון מתאים למגוון רחב של סיטואציות. כך לישיבות צוות, להרמת כוסיות לחג, לאירוח לקוחות וכיוצא בזה. לכל אירוח יש אופי מעט שונה אבל כדאי שכל אחד יהיה מכובד. תוספת של בשרים מגוונים על השולחן תמיד משדרגת את האירוח.  "שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת אוכל מגוון וניתן לקבל אצלה מידע רלוונטי.

מגשי אירוח למשרדים – עם שניצלים/המבורגרים/כנפי עוף

מגשי אירוח למשרדים עם מיני בשרים אלו נחשבים לאופציה נהדרת. בדרך כלל בוחרים סוג בשר אחד או לכל היותר שניים. המבוקשים ביותר הם כמובן ההמבורגרים והשניצלים. ניתן להגישם בצלחות או בכריכים. הכריכים יכולים להיות מבגטים, מפיתות עירקיות וערביות, מלחמניות רכות וכיוצא בזה. שניצלים מעולים הם כאלו כאשר הבשרים טוגנו בשמן עמוק ומגיעים עם ציפוי פריך של פירורי לחם. ניתן למצוא פירורים מתובלים בשיטות שונות או ציפויים מחומרים אחרים. ניתן, כמובן, גם לצלות אותם על גחלים או פלטה חמה. המבורגרים צולים על גחלים או על פלטות חמות. ניתן להוסיף לכולם תוספות שונות שחלקם ניתן להכניס לכריך ואחרות להגיש בצלחות הנוספות לשולחן. כך ירקות מסוגים שונים, חסות וירק אחר, חומוס, טחינה, סלטים מגוונים, תפוחי אדמה מטוגנים או עשויים בשיטות אחרות ועוד. יש צורך להעשיר את המנות עם רטבים דוגמת קטשופ, אלף האיים ועוד.

הגשה

ההגשה נעשית על פי אופי האירוע. לעיתים, יוצע האוכל בפתיחת האירוע ויש מקרים במהלכו או בסופו. יהיה צורך לערוך שולחן בסטייל נכון ולהוסיף עליו משקאות חריפים וקלים. רצוי לקשט אותו היטב כדי שהאווירה תהיה מכובדת ונעימה. אין ספק שאוכל משובח משדרג כל אירוע החשוב לבעליו ואורחיו.

הכנת אוכל מוקפד

"שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת המבורגרים, שניצלים ואוכל מגוון אחר ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ לכל לקוח מתלבט, הכנת אוכל משובח, חומרי גלם איכותיים וטריים, מחירים נוחים, משלוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד. הם ישמחו לשרת אחרים.