מצופה שתתרגשו

שולחן שוק המבורגר

שולחן שוק המבורגר יוסיף רבות לכל אירוע. הוא ערוך בסטייל מרשים ומושך את העין ואת הלב. ההמבורגרים המשובחים עם התוספות שלצידם הינן טעימים וטריים. ניתן להזמין מגוון מנות להעשרת התפריט. "שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת אוכל מגוון וניתן לקבל אצלה מידע מקיף.

 שולחן שוק המבורגר – בהזמנה מיוחדת

שולחן שוק המבורגר מוזמן לאירועים מיוחדים. כך, פרטיים, עסקיים, ציבוריים ואחרים. ההמבורגר הינו אחד המאכלים הבשריים האהובים ביותר. הוא מהיר הכנה וטעים מאוד. רבים נהנים לאכול אותו בהזדמנויות שונות ובמקרים רבים הם אוכלים מספר מנות. ניתן להציעו במגוון רחב של צורות. כך על צלחת בתוספת צ'יפס, תפוחי אדמה אפויים וסלטים מסוגים שונים. ניתן להכניסו לתוך לחמנייה טרייה ומגרה בתוספת חסה, מלפפון חמוץ, פלחי עגבניות וכיוצא בזה. מעשירים אותם בטעמים שונים כמו קטשופ, רוטב אלף האיים ורטבים אחרים אהובים. למעשה, האפשרויות הן רבות וכמעט בלתי מוגבלות. כל לקוח יכול לבחור את המנה הרצויה על פי צרכיו, טעמו האישי, קהל המוזמנים ועוד. מדובר על מזון קל לעיכול ומשביע. שילוב של כוס בירה צוננת, יין או כל משקה קל אחר יספק טעימות מעולות ו/או ארוחות נהדרות.

אירועים מיוחדים

המבורגר יכול להיות מוגש במרבית האירועים ולכל אורכם. מקובל מאוד להכין שולחן המבורגר בעת קבלת הפנים, הוא יכול להיות מוגש כמנת ביניים או עיקרית. באירועים רבים כמו חתונות בהם משולבים גם ריקודים הוא יוצע לרוקדים בשעות מאוחרות. האפשרויות הרבות אך מגבירות את האטרקטיביות שבהזמנתו. ניתן לבקש ולקבל אותו בשיטות הכנה שונות ובמגוון אפשרויות צריבה. על גריל פחמים, על מחבת, בתנור ועוד. בכולם הוא יהיה עסיסי ונוטף.

מסעדה בעלת מוניטין

"שניצל פוינט" רשת מסעדות שניצלים ופלנצ'ה מתמחה בהכנת המבורגרים, שניצלים ואוכל מגוון אחר ומומלץ לקבל ממנה שירות מקצועי המלווה ביחס אישי. הוא כולל ייעוץ, שיטות הכנה מגוונות, הקפדה רבה על איכות, וטריות, צוות עובדים מסור ויעיל, מחירים נוחים, משלוחים ועוד. מנהליה הינם בעלי ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, ממתן שירותים מעולים ללקוחות רבים לאורך השנים.